Friday 13 February 2015

Употреба информационо-комуникационе технолигије у настави енглеског језика

Коришћење ИКТ у настави енглеског језика на примеру припреме за трећи разред, наставна јединица Colours:


OПШТИ ПОДАЦИ О ЧАСУ
Назив школе:
Место:
Разред:
Датум:
Наставни час:
Предавач:

МЕТОДИЧКИ ПОДАЦИ О ЧАСУ
Наставни предмет:
Наставна тема:
Наставна јединица:
Тип часа:

Циљ:



Задаци:
а) образовни



б) васпитни



в) функционални



Наставна средства: 




Наставни облици рада:
Наставне методе рада:

Корелација:
Литература:




АРТИКУЛАЦИЈА ЧАСА
Уводни део:
(10 минута)




Централни део:
(30 минута)



Завршни део:
(5 минута)

ТОК ЧАСА
Уводни део:
(10 минута)
















Централни део:
(30 минута)



























Завршни део:
(5 минута)






ОШ „Никола Тесла“
Бачки Брестовац
Трећи (III), 9-10 година
септембар
6.
Мирјана Самарџић


Енглески језик
School (Learning to write)
Colours (Unit 1B)
Вежбање

Увежбавање читања и писања речи које означавају боје и повезивање боја са предметима


Вежбање читања и писања боја на конкретним примерима у вези са предметима који су ученицима познати уз коришћење ИКТ.

Развијање специфичног међуодноса при коришћењу ИКТ, као и одговорног односа према раду.

Функционална употреба ИКТ технологије у стицању знања, у учењу и оспособлјавање за самосталан рад са ИКТ

Рачунар, CD Easy 3, игрица: http://www.zondle.com/cdl.aspx?qp=458511&a=9315

Фронтални, индивидуални (у већем проценту)
Вербалне (монолог, дијалог, разговор), демонстративне
Природа и друштво, Ликовно, Српски језик
Ненезић, Зорана (2005): „Еаsy 3 – Енглески језик за 3. разред основне школе“, Београд, Завод за уџбенике и наставна средства



Ученици певају Colours Song, a онда на таблу пишу речи које означавају боје и спелују их: pink, yellow, blue, black…
Сваки ученик говори један предмет у учионици и говори његову боју.

Ученици играју игру на рачунару направљену у програму Zondle – одговарају на питања и играју игру са лоптицама у боји.

Наставница задаје домаћи задатак.


Ученици певају Colours Song. Док певају показују предмете у боји која се тренутно спомиње у песми.

Прозивам ученике једног по једног да пишу  на табли маркерима речи које означавају боје и спелују их:
PINK    P-I-N-K
YELLOW   Y-E-L-L-O-W
Свих 11 боја које смо учили: pink, yellow, orange, green, blue, black, red, purple, brown, white and gray.

Сваки ученик говори један предмет у учионици и говори његову боју. Неки говоре једноставно боју и предмет (Blue window), али подстичем их да говоре и целе реченице (This desk is brown. / The chair is red.)

Ученици играју игру на рачунару направљену у програму Zondle – одговарају на питања и играју игру са лоптицама у боји:
Питања има 10 и различитог су типа
Matching pairs:
Match pictures to words.
Match words on the left to words on the right.
Match the words to pictures.
True or false:
Orange is BLUE.
Coconut is always RED.
The BALL we use in basketball is usually ORANGE.
Multiple choice:
What colour is grass in spring?
Text and Image multiple choice:
What colour is the dog in this picture?
Click the missing word:
Walls in our classroom are purple.
Type the missing word:
We can see yellow cabs in New York.
У току израде задатака рачунар насумично даје ученицима двадесетак секунди да играју игрицу са лоптицама у бојама како би били што мотивисанији да примене своја знања. Наставница по потреби даје савете и помаже у раду на часу.

Ученици износе своје утиске и идеје за побољшање игрице. Наставница задаје домаћи задатак – Нацртати у свеску неку измишљену игрицу са бојама и написати поред сваке боје њен назив на енглеском.

Уколико остане времена, ученик који је на реду тог дана износи начин на који најлакше и најбоље учи, као и своју препоруку другарима из разреда.


No comments:

Post a Comment