Коришћење ИКТ у настави енглеског језика на примеру припреме за трећи разред, наставна јединица Colours:
OПШТИ
ПОДАЦИ О ЧАСУ
Назив
школе:
Место:
Разред:
Датум:
Наставни
час:
Предавач:
МЕТОДИЧКИ
ПОДАЦИ О ЧАСУ
Наставни
предмет:
Наставна
тема:
Наставна
јединица:
Тип часа:
Циљ:
Задаци:
а)
образовни
б)
васпитни
в)
функционални
Наставна
средства:
Наставни
облици рада:
Наставне
методе рада:
Корелација:
Литература:
АРТИКУЛАЦИЈА
ЧАСА
Уводни
део:
(10
минута)
Централни
део:
(30
минута)
Завршни
део:
(5 минута)
ТОК ЧАСА
Уводни
део:
(10
минута)
Централни
део:
(30
минута)
Завршни
део:
(5 минута)
|
ОШ „Никола Тесла“
Бачки Брестовац
Трећи (III), 9-10 година
септембар
6.
Мирјана Самарџић
Енглески језик
School (Learning to write)
Colours (Unit 1B)
Вежбање
Увежбавање читања и писања речи које означавају боје и повезивање
боја са предметима
Вежбање читања и писања боја на конкретним примерима у вези са
предметима који су ученицима познати уз коришћење ИКТ.
Развијање специфичног међуодноса при коришћењу ИКТ, као и
одговорног односа према раду.
Функционална употреба ИКТ технологије у стицању знања, у учењу и
оспособлјавање за самосталан рад са ИКТ
Фронтални, индивидуални (у већем проценту)
Вербалне (монолог, дијалог, разговор), демонстративне
Природа и друштво, Ликовно, Српски језик
Ненезић, Зорана (2005): „Еаsy 3 – Енглески језик за 3. разред основне
школе“, Београд, Завод за уџбенике и наставна средства
Ученици певају Colours Song, a онда на таблу пишу речи које
означавају боје и спелују их: pink, yellow, blue, black…
Сваки ученик говори један предмет у учионици и говори његову
боју.
Ученици играју игру на рачунару направљену у програму Zondle – одговарају на питања
и играју игру са лоптицама у боји.
Наставница задаје домаћи задатак.
Ученици певају Colours Song. Док певају показују предмете у боји
која се тренутно спомиње у песми.
Прозивам ученике једног по једног да пишу на табли маркерима речи које означавају
боје и спелују их:
PINK P-I-N-K
YELLOW
Y-E-L-L-O-W
Свих 11 боја које смо учили: pink, yellow, orange, green,
blue, black, red, purple, brown, white and gray.
Сваки ученик говори један предмет у учионици и говори његову
боју. Неки говоре једноставно боју и предмет (Blue window), али подстичем их да
говоре и целе реченице (This desk is brown. / The chair is red.)
Ученици играју игру на рачунару направљену у програму Zondle – одговарају на питања
и играју игру са лоптицама у боји:
Питања има 10 и различитог су типа
Matching
pairs:
Match pictures to words.
Match words on the left to words on the right.
Match the words to pictures.
True or
false:
Orange is BLUE.
Coconut is always RED.
The BALL we use in basketball is usually ORANGE.
Multiple
choice:
What colour is grass in spring?
Text and
Image multiple choice:
What colour is the dog in this picture?
Click the
missing word:
Walls in our classroom are purple.
Type the
missing word:
We can see yellow cabs in New York.
У току израде задатака рачунар насумично даје ученицима
двадесетак секунди да играју игрицу са лоптицама у бојама како би били што
мотивисанији да примене своја знања. Наставница по потреби даје савете и
помаже у раду на часу.
Ученици износе своје утиске и идеје за побољшање игрице. Наставница
задаје домаћи задатак – Нацртати у свеску неку измишљену игрицу са бојама и
написати поред сваке боје њен назив на енглеском.
Уколико остане времена, ученик који је на реду тог дана износи
начин на који најлакше и најбоље учи, као и своју препоруку другарима из разреда.
|
No comments:
Post a Comment